To jest tylko wersja do druku, aby zobaczyć pełną wersję tematu, kliknij TUTAJ
Uzależnienia - Forum -
internetowe grupy wsparcia dla zmagających się z nałogiem i ich bliskich

Bezchmurnie - cos nie tak :/

TenOstatniBuch - 15-12-2011
Temat postu: cos nie tak :/
witam wszystkich,
jestem dobrym uczniem gimnazjum (ogolnie lubie grac w gry wideo, tworzyc lub edytowac obrazy w photoshop'ie.), obecnie jestem w klasie trzeciej, jednak nie idzie mi tak dobrze, jak w poprzednich latach. pewnie dlatego, ze zapalilem (zaczalem palic) od koncowki sierpnia.
a bylo to u znajomego (dawniej przyjaciela), mieszka on na wsi, szlismy do niego pieszo z godzinke czy iles, mnie caly czas brzuch bolal, pewnie przez to ze od razu po obiedzie wyszedlem z domu i caly czas chodzilismy. u kumpla wymiotowalem 2 czy 3 razy. jak juz sie czulem normalnie to o 1 w nocy jakos wzialem bucha i nic po tym nie mialem.
pare dni pozniej spalilem niecale 2 lufki z zarowki, tez z tym samym znajomym i innymi. wtedy najbardziej mnie przymulilo ze wszystkich razy, co palilem. jak chcialem isc normalnie przez miasto, to nie szlo. doslownie po ulamku sekundy moj wzrok "stawal", szedlem jak jakis automat, jakbym to nie byl ja, jakbym byl w czyims ciele i obserwowal swiat. co do tego obserwowania to jak napisalem bylo tak, ze po 0,1 sek. mialem takiego mula ze tylko szedlem, nic nie myslalem i dopiero po jakims czasie jak sie ocknalem to znow po chwili mul i tak caly czas, przez cala droge. szlismy razem, bylismy w markecie a pozniej usiedlismy na lawce i tam poczekalismy 20min, poszlismy dalej i na nastepnej tez z 20 min, chodzilismy ogolnie dluuugo, tak wiec jak do domu przyszedlem, to czulem sie prawie normalnie.
nastepny raz palilem z 2 innymi znajomymi, chyba 3 lufki wzialem. nie przymulalo jak wczesniej, ale troche i tak mnie bralo. przyszedlem do domu jak juz czulem sie prawie normalnie.
kolejne razy to palilem sam. bylo to albo w nocy, albo przed szkola.