Uzależnienia - Forum - internetowe grupy wsparcia dla zmagających się z nałogiem i ich bliskich
Bezchmurnie - Problem po zielonym
Chrio - 19-02-2012 Temat postu: Problem po zielonymWitam mam 17lat jestem uczniem 1-klasy liceum. Mam dość duży problem. Przedstawie wam moją historie i mam nadzieje że pomożecie . Otóż w II klasie gim spróbowałem dopalaczy palilem moze z 10-15 razy nigdy nie miałem po nich kłopotów. Pózniej w III klasie gimnazjum zapalilem pierwszy raz marihuany w sylwestra niz za bardzo nie czułem bo była grana duża dawka alcoholu. Od tamtego czasu popalem marihuane spontanicznie czulem sie po niej raz dobrze raz zle czasami sie bardzo balem i sobie wkrecalem przeróżne rzeczy . Pewnego razu mialem straszne schizy balem sie mialem leki lecz i tak do tego wracalem (ogolnie pałilem rzadko i w małych ilosciach). W koncu obiecalem sobie ze tego gowna juz nie tykam nie palilem z pół roku i postanowiłem ze sobie zapale ten ostatni raz co będzie to będzie boo kolega mowił ze ja po prostu sam sobie te akcje wkręcam . Gdy zapaliłem czułem się lipa strasznie wkrecalem sobie wszystko ZNOWU zee ten swiat jest nierealny itd od tamtej pory obiecałęm sobie ze napewno juz nigdy nie zapale i to jest pewne na 100% lecz mam dosyć duży problem . Gdy np. chodze po mieśćie wydaje mi się to wszystko nierealne zadaje sobie cały czas pytanie po co ten świat itd . Wkrecam sobie strasznie dużo rzeczy ogolnie byłem bardzo śmiał odwarzny mialłem swoje zasady itd. Teraz ogólnie mam z tym problemy ale zawsze daje rade choć czuje duży stres czasami. Jednak mój największy problem to że wkrecam sobie schizofrenie i strasznie się boje ze ją moge mieć to jest najgorsze jak tak mysle too te rozkminy mi się powiekszają. A czasami mam tak zee pare godzin czuje się najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi i dziękuje Bogu zee jestem na tym świecie a zaraz mam tak myśle ze Boga nie ma i to wszystko nie ma sensu i zee ten swiat jest nierealny i po co to wszystko. Rozmawiałem juz z mama na ten temat