Bezchmurnie - Wydawało się że głaskał los,okazało się że pod włos.
Kuki - 23-03-2010 Temat postu: Wydawało się że głaskał los,okazało się że pod włos. Czołem!
Jestem 19 letnim uczniem technikum,znalazłem sie tu z powodu mojego problemu ze sobą który został wywołany bakaniem.
Niestety jestem na tyle polepiony tym gównem iż nie jestem w stanie sprecyzować czego dokładnie od Was oczekuje,więc przyjmijmy
że wsparcia bo zniszczyłem relacje z ludzmi które mogły by mi pomóc w realnym swiecie.
Moja przygoda zaczeła sie w 1 klasie gimnazjum lecz było to palenie sporadyczne które trwało do 3 klasy bo własnie w tej ostatniej
klasie zaczął sie wielki "bum" na MJ w moim życiu.
W szkole nigdy nie byłem pilnym uczniem(matka-pogrążona w problemach które stworzył ojciec alkocholik,ojciec-wiadomo,dno)
tak więc od najmłodszych lat byłem podatny na lenia i"dotyk osiedli" coraz więcej coraz więcej.. ideologiczne podejscie i tak dalej.
Jakimś cudem dostałem się do technikum cały czas bakając dzien w dzien (krótko trwałe przerwy sie zdarzały) wywołane potrzebą
trzezwego myslenia np. Zdawki;)
Wydawało mi sie że wszystko jest w porządku do póki nie zdałem sobie sprawy że alienacja wzrasta z kazdym miesiącem,
dowiedzieć się o problemie a robić coś w kierunku jego pozbycia się to dwie różne rzeczy tak więc tkwiłem w tym coraz bardziej nie stroniąc od amfetaminy co jakis czas lub innych psychoaktywnych gówien ciągle trzymając się z kumplami
z "piaskownicy" z jednym z nich chodze do klasy od podstawówki i z nim jest
podobnie jak ze mną (jedyna różnica to taka że ma dready;) i jest jeszce bardziej zamknięty w sobie.Nasze zycie polega na spotykaniu sie w piwnicy,
lekkim dillowaniu i jaraniu z wypinaniem się na cały swiat.
W drugiej klasie Tech poznałem dojrzalsza dziewczyne z pasją (wiolonczelistka)która po 10 miesiącach nie wytrzymała moich stanów,braku chęci do czego kolwiek,unikania spotkan("lepiej zaćpać z kumplami") Nie wytrzymała dosadniej.. CIPOWATOŚCI!